Homepage  / Uncategorized / Netflix

Surpriză pentru fanii „Knives Out 2”. Ce se întâmplă cu filmul lui Daniel Craig înainte de lansarea pe Netflix

Surpriză pentru fanii „Knives Out 2”. Ce se întâmplă cu filmul lui Daniel Craig înainte de lansarea pe Netflix

de Andra Stana,

Mult-așteptata continuare a filmului „Knives Out” ar putea avea o lansare de 45 de zile în cinematografe înainte de a ajunge pe Netflix.

„Knives Out 2” s-ar putea lansa în cinematografe, înainte să apară pe Netflix

Netflix ar putea oferi filmului „Knives Out 2” o lansare în cinematografe înainte de a-l lansa în mediul online, scrie screenrant.com. Continuarea este regizată de Rian Johnson, care a regizat, de asemenea, primul film din seria „Knives Out” (2019), dar și „Star Wars: The Last Jedi” (2017). Daniel Craig își va relua rolul lui Benoit Blanc în „Knives Out 2”, iar Ethan Hawke, Janelle Monáe, Leslie Odom Jr. și Kate Hudson se alătură distribuției.

Pandemia de COVID-19 a făcut ravagii în cinematografe în ultimii doi ani. La începutul pandemiei, cinematografele s-au închis în întreaga lume, iar spectatorii de acasă s-au orientat către streaming pentru lansarea de noi titluri.

În timp ce unele filme au mai avut parte de lansări în cinematografe până la sfârșitul anului 2020 și începutul anului 2021, titlurile blockbuster și cele care au concurat la Oscar au fost lansate concomitent pe streaming și în cinematografe. În unele cazuri, aceste filme au beneficiat de o lansare limitată în cinematografe înainte de streaming sau exclusiv pe streaming, cu o lansare întârziată, pe măsură ce cinematografele își deschideau treptat porțile. În timp ce cinematografele revin progresiv la o situație asemănătoare cu cea obișnuită, cinematografele din Statele Unite și din străinătate se confruntă în continuare cu vânzări de bilete mai mici decât cele de dinainte de COVID.

Potrivit Bloomberg, în evaluarea acestor tendințe, Netflix ar putea lansa mult-așteptatul „Knives Out 2” în cinematografe înainte de streaming. Această discuție are loc după recenta pierdere de abonați a Netflix.

În timp ce platforme precum Disney+ au înregistrat rate imense de creștere a numărului de abonați în ultimul an, Netflix a înregistrat tendințe de creștere mai lente. Ca răspuns, directorii de rang înalt de la Netflix vorbesc despre modalități de remodelare a strategiei companiei. Ar putea fi lansate inclusiv niște abonamente cu reclame, pentru a atrage noi clienți.

Netflix vrea să semneze un acord cu lanțurile importante de cinematografe

Platforma se află acum în discuții cu lanțuri de cinematografe importante, cum ar fi AMC, în speranța de a încheia un acord cu acestea pentru o lansare în cinematografe timp de 45 de zile înainte ca „Knives Out 2”, printre alte titluri, să ajungă pe streaming. Marile cinematografe au respins în mod istoric această fereastră, dorind în schimb o rulare a titlurilor timp de două luni.

Dar cum teatrele se confruntă încă cu aceste lupte post-pandemice, s-ar putea ca de data aceasta să meargă pe varianta unei afaceri. Teatrele sunt disperate să își crească vânzările de bilete, la fel ca și Netflix, care se luptă pentru creșterea numărului de abonați. Mișcarea de a lansa mai întâi în cinematografe „Knives Out 2” poate fi în beneficiul ambelor părți. Și asta pentru că Netflix câștigă bani din acordurile de distribuție. În schimb, cinematografele obțin venituri potențiale din bilete de la continuarea foarte așteptată.

Filmul original Knives Out s-a bucurat de succes din partea criticilor, a fanilor și a box-office-ului. A avut încasări de peste 300 de milioane de dolari la nivel mondial. „Knives Out 2” se află în post-producție și este așteptat să fie lansat în cursul acestui an.

Sursa foto: Hepta

Citește și:

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton