Homepage  / Ultimul număr

Unde dau ei, creste audienta

Unde dau ei, creste audienta

de Redactia Tvmania

Cand toata lumea se vaita ca nu mai apare nimic nou la TV, multi dintre noi – asa arata audientele – ne-am trezit, in 2004, fascinati de galele de lupta si de cei care se bat in ring. Au aparut noi idoli. Doi dintre ei sunt Ciprian Sora si Daniel Ghita.
In 2004, luptatorii din Local Kombat au spart topurile. Si pe cele de audienta, si pe cele de popularitate. De unde au aparut nume ca Ciprian Sora si Daniel Ghita?, ne-am intrebat multi. Ei existau de mult. Ba chiar castigau medalii de aur, de argint sau de bronz, numai ca nu nu prea erau multi ochi care sa-I vada si multe urechi care sa auda de performantele lor. „Veneam in tara cu medalii si nu ma astepta nimeni la aeroport”, marturiseste Sora. Situatia s-a schimbat dupa ce Pro TV-ul l-a facut pe roman sa-si dea seama ca ii plac la nebunie galele de lupta. Pana la Local Kombat (competetie care a fost botezata cu acest nume abia de la a treia editie, primele doua fiind numite, simplu „Noaptea campionilor”) Ciprian Sora si Daniel Ghita erau cunoscuti doar in lumea artelor martiale.
Povestea a inceput anul trecut, cand promotorul Eduard Eremia s-a dus la Pro TV sa propuna acest gen de gale de lupte. „M-am intrebat mereu ca daca lumea se uita la filme cu batai, cu Van Damme, de ce nu s-ar uita si la lupte adevarate”, spune Costi Mocanu, directorul departemanetului de sport din Pro TV. Nu a fost chiar usor sa iti dai seama daca acest gen de competitie prinde la public, dar un lucru a fost sigur de la inceput: „Faceau audiente mai mari decat oricare alt program pus la acea ora.”

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton