Homepage  / Advertorial

Unul din patru clienți ING cu POS acceptă plăți direct pe telefonul mobil, prin ING SoftPOS. Plățile instant au devenit disponibile și pentru antreprenori, în ING Business

Unul din patru clienți ING cu POS acceptă plăți direct pe telefonul mobil, prin ING SoftPOS. Plățile instant au devenit disponibile și pentru antreprenori, în ING Business

de Redactia Tvmania

ING lansează “Banking și mai și pentru afaceri mici și mijlocii” și continuă seria de inovații

La un an de la lansare, aplicația ING SoftPOS, care transformă dispozitivul mobil Android într-un POS, se bucură de succes în rândul antreprenorilor români. Unul din patru clienți ING cu POS acceptă plăți contactless (efectuate cu cardul sau telefonul) direct pe telefonul mobil, prin intermediul ING SoftPOS. În fiecare lună, aceștia efectuează peste 100.000 de tranzacții, iar volumele tranzacționate cresc substanțial.

 Mai mult, ING a implementat plățile instant și pentru afaceri mici și mijlocii în aplicația de internet banking ING Business. Prin urmare, orice plată în lei, cu valoare mai mică de 50.000 lei, trimisă către un IBAN al unei bănci ce a aderat la sistemul instant, va fi încasată imediat de către partenerul de afaceri, fără niciun cost suplimentar sau pași în plus.

ING lansează campania „Banking și mai și pentru afaceri mici și mijlocii” și continuă să îmbunătățească experiența de utilizare a clienților săi, pornind de la dialogul cu aceștia. 

„În ING, inovația este rezultatul conversațiilor continue purtate cu clienții noștri, iar rata de adopție a noilor opțiuni și servicii reprezintă, pentru noi, rata de succes a proiectelor dezvoltate. ING SoftPOS este un exemplu de succes în acest sens, iar ultima versiune lansată a încorporat sugestiile clienților noștri. 

Totodată, am îmbunătățit experiența utilizatorilor în aplicația ING Business, astfel că aproape 70% dintre antreprenori accesează acum platforma de internet banking de pe mobil. Scopul nostru este să oferim o experiență digitală completă clienților, iar consultanța în persoană aduce o valoare adăugată operațiunilor pe care aceștia le efectuează în fiecare zi.

„Banking și mai și” este filozofia ING prin care ne angajăm să rămânem aproape de clienții noștri în fiecare etapă de creștere, să îi ascultăm și să le oferim instrumente cu adevărat relevante pentru nevoile afacerilor lor.”, a spus Luana Sorescu, Head of Clients, divizia Business Banking, în cadrul ING Bank România. 

Pentru antreprenorii români, flexibilitatea opțiunilor financiare, digitalizarea serviciilor bancare și accesul la consultanță reprezintă factori cheie pentru dezvoltarea afacerilor pe termen mediu și lung. 

Flexibilitatea opțiunilor financiare și digitalizarea, factori cheie în relația cu banca

La ING, afacerile mici și mijlocii se bucură de predictibilitate și flexibilitate prin pachetele de cont curent ING Fix, care oferă costuri lunare fixe și acces la aplicațiile ING Business și ING SoftPOS. Am creat pachetele ING Fix pentru ca antreprenorii să se concentreze pe ce este mai important pentru ei – creșterea afacerii, iar relația cu banca să fie un factor fix într-un mediu imprevizibil cu care se confruntă zi de zi.

ING a fost prima bancă din România care a introdus pe piață patru pachete cu costuri lunare fixe: ING Fix Util, Online, Lei, Valută și Complet, în funcție de nevoile fiecărei afaceri. Mai mult, aceștia își pot schimba pachetul rapid ori de câte ori apar schimbări în ceea ce privește tipul tranzacțiilor.

În același timp, nevoia de creditare a antreprenorilor este acoperită prin ING Util, care asigură acces la creditare rapidă și facilă celor care gestionează afaceri mici și mijlocii. Companiile pot primi instant până la 500.000 lei pe o perioadă de maxim 5 ani, fără garanții materiale, pentru cheltuieli curente, noi oportunități de afaceri sau cheltuieli specifice desfășurării activității. 

Investiția în dezvoltarea personală ca antreprenor are impact direct în dezvoltarea afacerii

Potrivit unui studiu realizat de ING Bank, Impact Hub și Bravva Angels, jumătate dintre antreprenorii din România sunt fondatori unici, iar 45% au vârste cuprinse între 35 și 44 de ani și 29% între 25-34 de ani. Aceste date indică interesul crescut pentru antreprenoriat și dorința de a reuși prin forțe proprii. 

Antreprenorii învață cel mai mult din practică (71%) și interacțiunea cu alți oameni de afaceri (62%), în timp ce 54% preferă să urmeze cursuri, iar 43% urmăresc webinarii. În același timp, unul din doi antreprenori declară că mentoratul și comunitățile dedicate lor reprezintă o nevoie importantă pentru dezvoltarea afacerii, aproape la fel de însemnată precum accesul la finanțare.

Pe de altă parte, studiul relevă că lipsa investițiilor în dezvoltarea personală ca antreprenor are impact direct în dezvoltarea afacerii. Prin susținerea platformei Startarium și a programului ScaleOut, organizat în parteneriat cu Romanian Business Leaders, ING a creat o comunitate puternică în jurul antreprenorilor români, pentru a le oferi acestora pârghiile necesare atât dezvoltării la nivel personal, dar mai ales a afacerilor acestora. 

Astfel, în cadrul programului ScaleOut 4×10 – program de scalare organizat de Fundația Romanian Business Leaders (RBL) și ING Bank România, vor fi selectate 40 de companii românești din patru regiuni ale țării. Programul este destinat antreprenorilor cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, cu ambiții de creștere la nivel național și regional. RBL și ING vor fi alături de antreprenori pe întreg procesul de creștere, de la realizarea planului de extindere, până la implementarea acestuia.

ING Bank România continuă să fie un partener de încredere pentru creșterea sănătoasă a afacerilor. Într-un context dinamic și încă incert, ING oferă antreprenorilor români predictibilitate și flexibilitate, prin instrumentele financiare potrivite, pentru a fi mereu cu un pas înainte și a-și duce afacerea la nivelul următor.

Pentru mai multe detalii: 

Adriana Brutaru

Interim Head of Internal & External Corporate Communication

M:  0735 313 408; 

[email protected]

ING  

ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,8 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.  

Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking. 

Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.   

Urmărește-ne pe Google News

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton