Producătorul peliculei, studioul MGM, ar fi pierdut potrivit publicației menționate între 30 și 50 de milioane de dolari din cauza amânărilor.
Bloomberg a anunţat prima dată despre aceste discuţii, care au fost subiectul zilei la Hollywood. Alte studiouri, precum Paramount şi Sony, au adunat zeci de milioane de dolari din vânzarea filmelor precum „Greyhound”, „Coming 2 America” şi „Without Remorse” platformelor de streaming.
„Nu comentăm zvonuri. Filmul nu este de vânzare. Lansarea filmului a fost amânată până în aprilie 2021 pentur a păstra experienţa din sală a spectatorilor”, a declarat un purtător de cuvânt al MGM pentru Variety.
Chiar și așa se pare că MGM ar fi dispuși să vândă producția pentru suma de 600 de milioane de dolari, un preț mult prea mare pentru o platformă de streaming. „No time to die” a fost prima peliculă care și-a amânat premiera din cauza pandemiei, iar producătorii se gândesc serios la ofertele primite
Filmul „No Time to Die” a avut costuri de producţie de peste 250 de milioane de dolari, iar lansarea este programată pentru anul viitor.