Warner Bros Discovery a renunțat la planurile de a transforma două servicii de streaming, HBO Max și Discovery+, într-unul singur. Iată care este noua strategie a companiei rezultată după fuziunea dintre grupul Discovery şi Warner Media.
Warner Bros Discovery a renunțat la planurile de a transforma două servicii de streaming, HBO Max și Discovery+, într-unul singur. Iată care este noua strategie a companiei rezultată după fuziunea dintre grupul Discovery şi Warner Media.
Warner Bros Discovery, companie rezultată după fuziunea dintre grupul Discovery şi Warner Media, nu va transforma HBO Max și Discovery+ într-un singur serviciu de streaming. În schimb, va continua să îl ofere pe acesta din urmă ca produs de sine stătător.
Între timp, la primăvară urmează să fie lansat un serviciu complet care să cuprindă programe de la HBO Max și Discovery+.
Surse citate de deadline.com au declarat că decizia a fost luată de teamă ca nu cumva unii dintre abonații Discovery+ să se opună plății unui preț mai mare pentru un serviciu combinat.
HBO Max costă 16 dolari pe lună, sau 10 dolari cu reclame, față de 7 și 5 dolari pentru echivalentele respective ale Discovery Plus. Serviciul combină conținutul de pe canalul HBO cu emisiuni și filme exclusive. Iar cei mai mulți oameni care au deja HBO prin cablu primesc automat HBO Max fără a fi nevoiți să plătească în plus. În ultimele câteva luni, directorii WBD au vorbit adesea despre combinarea HBO Max și Discovery Plus într-o singură ofertă.
Acum, planul este ca Discovery+ să rămână disponibil chiar și atunci când un nou serviciu combinat va fi lansat pe piață în primăvară. Pe de altă parte, este de așteptat ca HBO Max să fie redenumit Max.
WarnerMedia, care a lansat HBO Max în 2020, a încheiat fuziunea de 43 de miliarde de dolari cu Discovery în aprilie anul trecut. De la încheierea fuziunii, compania nu a prezentat cifrele privind abonații pentru Discovery+, care a fost lansat la începutul anului 2021. În schimb, le-a încorporat într-un număr general de abonați.
La data de 30 septembrie anul trecut, WBD avea 94,9 milioane de abonați direct la consumatori și a avansat o țintă de 130 de milioane până în 2025.