Modifica setarile cookie
Homepage  / Advertorial

Winter din aespa strălucește în rochia Azora semnată Maria Lucia Hohan la premiera de la Festivalul de Film de la Cannes

de Redactia Tvmania

Pe 24 mai, grupul de fete sud-coreene aespa și-a făcut apariția pe covorul roșu la Festivalul de Film de la Cannes 2023. În timp ce colegele ei de grup au purtat rochii predominant negre, Winter de la aespa a ales o rochie albă strălucitoare: Azora de la Maria Lucia Hohan (MLH).Aceasta a fost prima dată când toate membrele unui grup de fete K-pop au participat împreună la evenimentul iconic. Partenerul oficial al Festivalului de Film de la Cannes, Chopard –  brand francez cunoscut pentru bijuteriile, ceasurile și accesoriile sale de lux – a invitat grupul aespa în calitate de ambasadori ai brandului. Fiecare dintre membrele grupului a purtat bijuterii frumoase ce le-au accentuat șarmul inconfundabil. Cum a purtat Winter rochia Azora creată de Maria Lucia Hohan Confecționată din straturi fluide de muselină de mătase albă, rochia Azora impresionează cu siguranță. Rochia fermecătoare prezintă pliurile complexe caracteristice Mariei Lucia Hohan pe bust, un volan decorativ pe fustă și o căptușeală scurtă.

Un spate deschis cu o închidere excentrică cu șnur asigură o potrivire perfectă, ca și închiderea cu fermoar ascunsă a fustei. De asemenea, purtătoarele pot alege să folosească bretelele delicate tip spaghete sau să o poarte fără bretele, ca Winter.

Silueta până la gleznă a rochiei Azora permite purtătoarei să își arate pantofii preferați. Winter a asortat rochia cu tocuri cu platformă dramatice din satin alb, cu bretele și accente strălucitoare.

Ea a completat rochia cu un colier statement, cercei și un inel cu pietre prețioase albastre de la Chopard. Actrița de la Hollywood și actrița din „Black Swan”, Natalie Portman, au purtat anterior aceleași bijuterii la Cannes.

Winter a completat look-ul eteric cu un coc jos și un breton ondulat. Machiajul ei impecabil – cu un clasic eyeliner negru și buze mate, în nuanțe de fructe de pădure – i-a accentuat tenul deschis.

Winter își etalează rochia Maria Lucia Hohan în fotografiile de pe Instagram

În ciuda faptului că și-a făcut cont pe Instagram abia în primăvara anului 2023, Winter are deja 3,5 milioane de urmăritori. În două postări împărtășite pe 24 și 25 mai, ea și-a răsfățat fanii cu fotografii din culise cu ținutele ei de la Cannes. Într-una dintre postări, ea a pozat pe un balcon în fața unei priveliști uimitoare a mării. Winter arăta captivant într-o rochie neagră cu aplicații de stele strălucitoare.

În cea de-a doua postare, Winter a împărtășit fotografii candide cu ea însăși în rochia rafinată Azora. Vedeta K-pop a radiat o energie inocentă și elegantă în rochia albă din mătase din muselină. Ea a inclus, de asemenea, prim-planuri ale machiajului și ale pielii sale strălucitoare.

În aceeași postare, Winter a împărtășit trei fotografii în care a îmbrăcat o mini-rochie jucăușă, neagră, cu o fundă mare, crem, pe corset.

Vedetele K-Pop strălucesc în splendidele bijuterii Chopard

Colegele lui Winter din aespa au purtat și ele bijuterii Chopard la proiecția oficială a filmului „The Pot-au-Feu” la Teatrul Lumière Grand.

Ningning a arătat radiantă într-un set format dintr-un colier și cercei de la Chopard, cu bijuterii de un roșu intens în formă de inimă. Ea a asortat bijuteriile cu o rochie Versace asimetrică și de impact.

Între timp, Giselle a emanat senzualitate de sirenă, combinând o rochie neagră de la Cristina Sabatini cu cercei mari, o brățară cu manșete strălucitoare și un inel cu efect.

În cele din urmă, Karina a purtat un colier uimitor de 123 de carate Rubellite și 65 de carate de diamante. Purtată anterior de vedeta pop Rihanna în 2014, piesa impresionantă de la Chopard valorează aproximativ 1,2 milioane de dolari. Ea a asortat colierul cu cercei simpli cu efect de picătură, un inel și o rochie neagră din șifon de la brandul coreean Enzo Choi Jae Hoon.

Festivalul de Film de la Cannes a găzduit în acest an alte câteva vedete K-pop, printre care V de la BTS și Lisa, Jennie și Rosé de la BLACKPINK.

Rochia Azora a Mariei Lucia Hohan pe Farfetch

Rochia Azora este disponibilă pe Farfetch și pe site-ul MLH. Retailerul online de lux sugerează să asortezi rochia albă, complet plisată, cu următoarele accesorii.

Rochii de mireasă create de Maria Lucia Hohan

Azora este una dintre rochiile disponibile din colecția de rochii pentru mirese MLH. Toate rochiile de mireasă ale creatoarei au în comun o esență eterică, ce conferă purtătoarei un sentiment de grație și prestanță atemporală. Asemenea rochiei Azora, aceste modele de rochii de mireasă au un impact și un farmec care pot să epateze la orice eveniment, nu doar la o nuntă.

Printre alte rochii de mireasă semnate de Maria Lucia Hohan se numără:

Despre Maria Lucia Hohan

Designerul român Maria Lucia Hohan și-a lansat casa de modă de lux MLH în 2003. Brandul a devenit un favorit al celebrităților, iar rochiile MLH au apărut la nenumărate evenimente pe covorul roșu, în editoriale și pe coperțile revistelor. 

„Forbes” a numit-o pe Maria Lucia Hohan una dintre primele 50 cele mai influente femei din România. De asemenea, ea a câștigat premiul „Elle” Style Award pentru cel mai bun designer.

Una dintre cele mai importante case de modă new-wave din Europa, MLH creează colecții clasice care combină țesături opulente cu siluete fluide și texturi neașteptate. Modelele MLH încorporează adesea pliuri și volane elaborate, ceea ce face ca fiecare piesă să se simtă proaspătă, feminină și sofisticată. 

Multe dintre modelele MLH includ elemente tradiționale ale artizanatului românesc, cum ar fi broderiile și dantela făcută manual. Croitoresele care creează rochiile MLH folosesc tehnici haute couture franceze, asigurându-se că fiecare rochie se potrivește perfect purtătoarei.

Brandul MLH plasează femeile în centrul viziunii sale. Fiecare femeie se poate simți frumoasă și împuternicită într-o rochie MLH, iar femeile de toate vârstele, cu toate tipurile de corp și din orice cultură pot străluci în aceste piese.

Cu o prezență globală în creștere, brandul MLH continuă să se extindă și să-și depășească limitele, creând modele noi, luxoase, care captează imaginația și inspiră. Peste 150 de comercianți cu amănuntul și magazine de lux din întreaga lume au în stoc colecțiile MLH. Între timp, Casa MLH are showroom-uri în București, Los Angeles și Paris.

Urmărește-ne pe Google News
  

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te